środa, 14 grudnia 2016

Świąteczny czas - Boże Narodzenie 2016

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym świątecznym postem. Do mojego domu święta zawitały już kilka dni temu. Cały mieszkanie udekorowane jest przeróżnymi ozdobami. Jest tego naprawdę wiele. Wczoraj tradycyjnie ubraliśmy choinkę, więc pomyślałam, że fajnie będzie podzielić się z wami jak u mnie wyglądają przygotowania domu do Świąt Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że jak co roku dominuje czerwień i złoto. Są to takie kolory, które pasują nam do wnętrza i wszystko ładnie ze sobą współgra. Specjalnie dla was porobiłam kilka zdjęć. Może jakieś dekoracje was zainspirują do stworzenia własnych. Mam nadzieję, że tak. Jeśli wy chcielibyście podzielić się z nami waszymi zdjęciami świątecznymi to wysyłajcie je na maila lub do szufladki (DM) na Instagramie. Możemy zawsze zrobić z tego post. Zależy od zainteresowania. Teraz nie przedłużam i łapcie kilka zdjęć. Do usłyszenia.....














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz