niedziela, 18 grudnia 2016

Świąteczna playlista

Hej! Też czujecie tę magię świąt? Jeżeli tak to na pewno z chęcią posłuchacie piosenek, które wam tu wrzucimy. Jeśli nie, to macie teraz okazję wprowadzić się w świąteczny nastrój. No bo przecież kto nie kocha świąt?

1. Wham! - Last Christmas



To z pewnością znacie wszyscy. Jednak nie wszyscy zwracają uwagę na tekst, który nie do końca mówi o świętach, lecz złamanym sercu. Sądzę jednak, że większość z nas kojarzy ją ze świętami i niech tak pozostanie.


2. Michael Bublé - Santa Claus is coming to town




Coverów tej piosenki jest naprawdę wiele, ale ten jest wyjątkowy. Dodatkowo głos Michaela idealnie wpisuje się w całą tonację


3. Michael Bublé - Jingle bells




Ta piosenka jest zdecydowanie żywsza niż poprzednie i można się przy niej dobrze bawić


4. Mariah Carey - Merry Christmas






Głos Mariah jest genialny, mogę go słuchać naprawdę godzinami. Akurat na tej płycie znajdziecie covery najpopularniejszych piosenek i kolęd w jej aranżacji.


5. Justin Bieber  - Under the mistletoe








Niestety nie udało mi się wkleić całego albumu, ale wybrałam 3 najlepsze piosenki. Wiem, że wiele osób nie lubi Justina ale według mnie zasługuje on na uwagę, chociażby ta świąteczna płyta.



7. Ariana Grande - Santa tell me





Piosenki Ariany rzadko wpadają mi w ucho mimo jej świetnego głosu, lecz ta jest naprawdę fajna.


8. Mariah Carey & Justin Bieber - All I want for christmas is You






Tę piosenkę w oryginale śpiewa sama Mariah, lecz w wersji z Justinem jest jeszcze lepsza i weselsza.


9. Polskie kolędy i piosenki świąteczne




Oczywiście polskich utworów nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu. Przede wszystkim ich powinniśmy słuchać w okresie świątecznym.


10 . Andy Williams - It's the most wonderful time of the year





Przyznam szczerze, że nigdy nie wiedziałam kto jest autorem tej piosenki, po prostu słyszałam ją w radiu czy telewizji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz